Friday 15 October 2010

S-a umplut lumea de hoti

In ultima perioada am primit o gramada de mailuri prin care mi se cerea sa dau informatii despre mine si situatia mea financiara/cont/adresa/ID etc. In ideea ca sunt marele castigator al unei imense sume castigate la loto in nush ce tara. Se pare ca numai prin Anglia si prin Africa poti castiga la loto fara sa joci.. interesant..

Ceea ce ma face sa scriu pe blog despre treaba asta este ca azi am primit 2 mailuri de la "Ministerul de finante".. tanananaaa

Sunt fericitul castigator al unei sume modice, ca urmare a activitatii mele financiare din ultimul an.

Va las sa cititi mai jos mesajul lor. Cred ca e o problema foarte serioasa ce mi s-a intamplat azi. Cu siguranta baietii astia destepti nu mi-au trimis doar mie acest mail. Cine stie.. prin atata frunza si iarba vor gasi ei si ceva uscatura..

Dupa ultimele calcule ale activitatii dumneavoastra anuale am stabilit ca va sunt eligibile pentru primirea

unei rambursari a impozitului in conformitate cu sectiunea 501 (c).

Valoarea impozitului returnat este de 473,27 RON.

Va rugam sa ne trimiteti cererea de rambursare a impozitului si sa asteptati 6-9 zile pentru verificarea datelor introduse.

Pentru a accesa formularul de plata va rugam sa va completati datele aici :

http://www.mfinante.ro/acasa.html?method=rambursare&pagina=5321243

Aceasta notificare a fost trimisa de catre Ministerul Finantelor Publice , Biroul de plati pentru persoane fizice.


MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Serviciul de Comunicare si Relatii Publice
sef serviciu : Cristian Marin


In linkul de mai sus am modificat ceva..

Eu nu cred asa ceva, dar daca cineva dintre voi ma poate contrazice, sa imi zica si mie ca sa fac si eu un ban gramada! :))

1 comment:

  1. :))... foarte interesant! sustin sus si tare: a nu se pune botu` la asa ceva!

    ReplyDelete

citesc